Take only what you need from it.

Nytt år igen - och SÅ många nya möjligheter. De är lite för många för att min hjärna ska orka bestämma sig för vilken väg jag ska välja. Men bra blir det nog minsann i slutändan ändå! :) hade ett himla bra samtal med min mor i onsdags. Det var till stor hjälp och den här sommaren kan inte bli annat än kalas!

Karin var här i helgen och försökte klura ut vad hon skulle göra. Jag vet inte om jag var till ngn större hjälp men det var skönt att ha henne här - som alltid. Match vart det igår med, och vi vann! Så himla skönt, det behövde vi verkligen.

Tenta på onsdag också, vilket jag borde sitta o plugga på nu.. Sen blir det kåren med klassen! Nu dags att äta och sen är det dags för gymmet och träning!






I'm not afraid of anything in this world, there's nothing you can throw at me that I haven't already heard.



Postat av: Lisa Jiii

Så härligt att se dig igen vännen! Vad är det som ska beslutas? Du brukar alltid ha kloka beslut så du behöver inte oroa dig vad det än är.

2010-01-18 @ 22:31:07
URL: http://required.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!