These are the days that I've been missing


26/2. Fredag. Gjort klart min uppsats och skickat in den. Några ynka dagar kvar av den evigt långa februarimånaden innan vårmånaden Mars anländer. Just nu känner jag mig lycklig - förkylningen till trots! Och dessutom har snön börjat smälta!! Imorgon är det match mot Linde och Lisa lyckades hitta lite slantar så att hon kunde stanna! Vilket jag såklart är mycket tacksam för!

Har vart hos Emma en sväng idag, alltid lika trevligt. Vi kollade på lite vårkläder och skor. Så fort man fått lite extra pengar i plånboken så är det precis som om ALLA kläder och skor lockar på en. Jag är så sugen på en riktig ordentlig shoppingrunda nu.

Dessutom har jag äntligen lite planer eller iaf tankar om vad jag vill göra med framtiden! Det känns så himla bra!

Fick ju ett ganska underhållande samtal mitt i natten också, var knappt vaken men trevligt ändå :)



She's one of a kind - an awesome kind! :)



Postat av: johanna

vi måste prata om det här med dina framtidsplaner!!

2010-02-27 @ 17:08:09
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: lisa

alltså, hahahah! den där jävla bilden! :D looove<3

2010-03-05 @ 00:23:40

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!