Living is simple


Igår hade jag en riktig otursdag. Först av allt gick min tenta urdåligt, (vilket kanske är självförvållat men ändå) sen har jag blivit riktigt förkyld, vi kunde inte träna för att hallarna var stängda pga all snö och sen tappade jag min dator så att den gick sönder :(

Men idag är jag på mycket bättre humör, har försökt skriva på min uppsats som ska lämnas in på fredag. Det går väl sådär kan man ju säga, men har iaf skrivit hälften nu så är inte så orolig. Ser dessutom fram emot helgens äventyr! Ska få träffa min lisa med, om så bara för en liten stund!! :)

Ikväll blir det äntligen träning iaf!

Förresten så vann vi i söndags, vi spelade inte bra o jag tänker inte säga att det var onödigt att vi inte fick med oss tre poäng. Självklart var det vad vi siktade på, men med det spelet vi presterade var vi inte värda mer än två poäng. Men nu så har vi vunnit 5/7 matcher ! :) Tjuuhuu på den!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!