Jag vill inte mer.

Nu har jag suttit med min b-uppsats dag ut och dag in och jag kommer ingen vart. Visst jag har skriit så mycket som jag behöver, men det står inget vettigt alls. Är så trött... har bara en uppsats kvar på kursen sen är jag klar. Men jag vill inte mer, jag vill bara strunta i det.. slippa och börja jobba. Förhoppningsvis kan huvudet tänka lite klarare imorgon och jag kan skriva ner något som låter bra.

Hade en bra helg i Örebro iaf :) Jag o Kartan spelade beachturnering vilket var roligt och gick bra! Imorgon tar jag och emma den lilla röda till jönköping o hämtar upp Maria och Sofie. På lördag blir det kalas värre! O antagligen och förhoppningsvis kommer Lisa T hinna till mig också.














När du står ensam kvar på tå och ytan inte går att nå - kom ihåg mig då.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!