I'm perfectly lonely.


Helgen är förbi och den var mkt lugn. Lite släktkalas, filmmys och söndagsmatch. Matchen var väl inte den bästa men vi tog ett set iaf och till helgen får vi chans till revansch. Örebro valde nämligen oss i kvartsfinalerna. Det ska bli kanonkul och jag är riktigt taggad!

Våren är nog faktiskt på ordentligt intåg nu. Det är massvis med sol ute och ingen blir nog gladare än jag! Jag kom på mig själv idag när jag gick till skolan att le mot helt främmande människor. Tänk vad lite sol kan göra!

Hursomhelst får jag inte ut o njuta av solen imorgon, iaf inte på förmiddagen för då vankas det jobb. Lite extra pengar kan behövas eftersom jag ska åka med Lisa T till Turkiet i juni! Kommer bli kanonkul - dessutom fyller lisa tjugo när vi är iväg så då ska vi allt se till att fira ordentligt! :)





Postat av: Anonym

JAG GILLAR :D:D

2010-03-08 @ 23:13:17
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se/
Postat av: Bullen

wwwweyyy!! Turkiet igen alltså?!? Fan vad niiiice!!

2010-03-09 @ 10:39:53
Postat av: Therese

Hej! Allt bra idag?

Sysslar du med någon sport?

Kram

2010-03-09 @ 10:55:52
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!