Insanity, it's having its way with me


Veckorna flyger förbi. Det är inte ofta man hinner stanna upp och andas. Men ikväll hinner jag, ikväll har jag tid för mig själv och för eftertanke. Eller egentligen har jag nog inte alls tid, men jag tar mig tid för att jag behöver det. Så nu har jag tillbringat snart tre veckor i skåneland och jag måste säga att jag trivs väldigt bra. Men saknar som alltid mina nära och kära därhemma. Det är svårt att inte kunna vara nära när människor som bäst behöver det.

Numera är jag en såkallad plugghäst, jag har redan mängder att göra efter bara två veckor i skolan. Om jag är trött på det än? Nej, det är superintressant. Om jag är trött på min värdelösa självdisciplin att få saker gjorda? JA.

Imorgon bär det av till Polen med laget, håll tummarna för oss :)


weheartit.com




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!