Here comes the sun.


Idag är det den första mars och vårmånad med andra ord. Men det finns absolut inga tecken på vår! Är hemma hos mia just nu för snart ska jag iväg till skolan och snön yr. Jag vill inte ha mer snö! Gaah!

Veckan avslutades med ännu en mycket bra helg. Först såg vi till att skrälla och vinna mot Lindesberg med 3-0!! Sen stannade världens bästa Lisa T hos mig och vi åkte ner med Jess, Christina och Liesl till Halmstad för att svänga de lurviga. Kanonkul hade vi! :)

Just nu är jag väldigt seg och trött och har inte orkat göra mer än att duscha. Har ingen större lust att gå ut i ovädret heller men måste man så måste man!



Postat av: papi

imorgon kommer solen!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-01 @ 13:34:33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!