I want to be the one to walk in the sun.


Måndag och idag börjar mitt nya liv. Jag har bestämt mig. Den mer ordningssamma, organiserade, duktiga Linn är nu på intåg. Ja, jag har gjort det förr - och jag har misslyckats varenda gång. MEN som jag ser det, ju mer jag försöker desto mer förbättring varje år. Ett litet steg i taget.

Idag har jag alltså städat, tvättat och betalat lite räkningar. Jag har beställt nya böcker till den nya kursen. (vilket suger, men måste göras) Funderar på att åka och fixa ännu mer, men får se vad jag känner för.

Idag håller jag alla mina fingrar och tår för att det ska gå bra för Jessica hos läkarn. Vi vill inte ha mera knäskador i laget!! Men förhoppningsvis går det bra för henne.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!