Trötthet.


Jag är sjukt trött, ändå går jag inte o lägger mig. Ibland är det bara så jobbigt att få krafter till att borsta tänderna och ta sig uppför trappan. Ändå är det så underbart när man väl har tagit sig dit.

I helgen lyckades vi inkassera ännu en vinst, det satt långt inne men vi vann tillslut iaf! Vi hade finbesök från Amerika också. Liesl och Christinas mamma var/är på besök. Hoppas vi inte skrämde ihjäl de med våra åsikter på vägen hem bara. Förra veckans roligaste var ändå matchen på väg till Hylte, när Christina för första gången i sitt liv såg en älg. Haha, vilken cirkus säger jag bara!

Efter matchen mot Svedala blev det en snabb men trevlig förfest med några av tjejerna och sen utgång. En intressant kväll, vaknade upp trött dagen efter med en snarkande Jessica jämte mig :) haha






I've heard that it's possible to grow up - I've just never met anyone who's actually done it. Without parents to defy, we break the rules we make for ourselves. We throw tantrums when things don't go our way, we whisper secrets with our best friends in the dark, we look for comfort where we can find it, and we hope - against all logic, against all experience. Like children, we never give up hope...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!