Monday


Helgen har flygit förbi, som all annan tid också gör! Fredagskvällen spenderades med Christina och Palle med mkt god mat och en film. Mkt mysigt. På lördagen var det dags för J-sm kval som gick bättre än förväntat och vi lyckades ta en fjärde plats, så det är vi allt nöjda med. Nu hoppas vi på att Jessicas knä blir friskt till J-sm.

Lördagskvällen blev det en pizza o några öl med Länkinen, sedan somnade vi båda två i soffan och lördagskvällen blev inte särskilt lång. Söndag vart det kalasdags och sen hade jag skön egentid med How I met you mother - maraton! Mkt välbehövligt! Behövde vila upp båda hjärna och kropp.

Idag fick jag lite jobb, så blev inget Jkpg för mig idag. Imorgon blir det ännu lite jobb och sen måste jag se till att plugga. Pengarna som jobbet ger är dock mkt mkt välkommet !! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!