I'm scared you'll forget about me..


Nu är det helg! Eller nåja, det känn så. Imorrn är första dagen jag kan ta det lite lugnt, om man bortser från att jag måste plugga hela dagen. Men som jag sagt förut, fredag klingar alltid så fint i mina öron.

Tänkte på en sak på jobbet, det finns knappar överallt där det står Varning, tryck INTE på denna knapp, Rör inte det här osv, osv. Är det bara jag som bli dösugen på att trycka på varenda en av de där knapparna? Bara för att se vad som skulle hända om man tryckte på dem? Självklart gör jag ju inte det, men det rycker o pirrar alltid sådär i fingrarna bara för att jag INTE får.

I helgen taggas det till match mot mitt kära, gamla RIG. Det ska bli roligt :)!








Postat av: papsi

alla knappar som är förbjudna är roliga :)

2010-02-19 @ 07:11:26

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!