I still believe in summerdays.


Fredag, vilket är underbart såklart. Jag har pluggat lite, men det är så svårt att motivera sig just nu. Jag irriterar mig på all snö, på att jag gjorde världens vurpa (iofs först för i år, så har klarat mig bra) igår och på att jag inte har sett sol på hur många dagar som helst. Jag är inte gjord för det här, jag tkr inte om att frysa...

Jag irriterar mig på mkt idag, speciellt på mig själv. På att jag konstant blir besviken på människor jag inte ens borde bry mig om.

Emma har opererat sitt knä också, så nu hoppas vi att det läker finfint! Måste se till att komma o ta hand om invaliden snart!

Ikväll är det dags för träning och sen så kommer Liesl hit o myser.






I can see through you...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!