Gameday!


Söndag och matchdag! Har vart ute på morgonpromenad med Loke. Iskallt var det, men vaknade gjorde jag minsann. Har laddat med grötfrukost och snart är det dags att packa o fixa håret. Sen kommer Liesl och hämtar mig och så blir det middag hos Palle innan det bär av till Falköping.

Igår hade jag en mycket bra dag. Först lite volleybolltittande, som kanske inte var suveränt men iaf lite tidsfördriv. Sen var det dags för bowling där det slogs ut tänder och folk svor - men vi hade kul trots allt! :) Fast jag önskar att jag vore lite bättre.. Det är jobbigt att vara tävlingsmänniska och vara urusel på ngt. Men jag svalde min stolthet och hade kanonroligt ändå.

Behöver jag ens nämna att den här snön tar KÅL på mig?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!