Autumn is here.


Hösten är här. Om jag är redo? Nej inte alls, inte ens lite.

Idag har jag sökt jobb, skulle vara gött och få lite extra arbete faktiskt! Hoppas på positivt svar iaf!

Och imorgon ska jag och Emelie troligtvis gå på Core. För vad gör man inte på sin enda träninglediga dag om inte tränar ännu lite till ? :) Hoppas att det blir det nu, så kommer jag kanske i form till beachen 2010 :P

ciao!



Postat av: lisa

hahah linn! det är så det brukar låta. men vi kör på det, sommar 2010 here we come! ;) själv tycker jag att hösten kommer väldigt lägligt btw, myyys :)

2009-09-23 @ 10:41:30
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!