Vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig.


Måndag - studiedag. Jag måste plugga tusentals tal i min mattebok men det är så oerhört tråkigt att jag hittar på en massa andra saker istället. Provet på onsdag är inget jag ser framemot med andra ord. Behöver fixa det sista med projektarbetet också. Men det löser sig nog.

Helgen har vart bra härlig faktiskt. Spenderat massvis med kvalitetstid med mina favoritbrudar, det har ätits lite väl mycket av det goda och sen, eftersom allt inte kan vara bra, så hanns det med en förlust mot vallentuna också. Men vi får hoppas att vi avslutar det hela bra nästa helg mot svedala istället!

Dags att ta tag i livet ?




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!