Have a little faith in me.


Den slog mig idag igen. Ovissheten om framtiden, om att inte veta vad jag vill eller vart jag ska ta vägen. Vad jag verkligen känner för att göra. Inte för vad andra tycker och tänker att jag ska göra. Det värsta är att jag inte har någon som helst aning. Jag känner mig bara hopplöst vilse bland de tankarna. Så jag valde att fly, med hjälp av en bok och några morötter. Sen städade jag lite, och om det känns bättre? Jo, för en stund iaf.

Snart dags för tester, sen solariet. (jag vill bli brun nu, nu ,nu) Tjuhu!


Postat av: Lisa Jiiiii

dissade du mig i solariet idag igen alltså ? ;)

2009-03-31 @ 15:28:25
URL: http://required.blogg.se/
Postat av: johanna

Oj, kan städning hjälpa dit att fly dessa tankar?? haha, strongt!

2009-03-31 @ 16:51:22
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!