'cause you're the storm that I believe in


Ge mig vår, tack!



Idag är jag nöjd med mig själv.
 ag är nöjd med att jag städat mitt uppochnervända rum och lyckats få det rättvänt igen. Jag är nöjd över att iaf planerat att plugga spanska ikväll. Jag är nöjd eftersom jag ska sola min bleka, vita kropp och bli en liten nyans brunare. Jag är helt enkelt nöjd med det mesta.
Kanske är det den här känslan som kallas lycka?

Imorgon är det våffeldagen. Funderar på att vara duktig och försöka mig på att göra några. Kan sluta i katastrof men om jag har tur kanske de blir helt underbart goda! Eftersom jag är ms. Positiv idag så tror jag på det senare. Nu ska jag pallra mig till träningen med Lajsa. Ciao!



Postat av: papi

dela med av våren....... min goa dotter

2009-03-24 @ 14:21:24
Postat av: carrie

hehe.. jacob och jag fixade våfflor igår. oops!

2009-03-24 @ 15:58:37

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!