Time flies.

Jag har verkligen kommit efter med bloggandet. Inte för att jag nånsin varit särskilt engagerad, men nu har det verkligen dammat igen här. Så vad har då hänt i livet? Allt sånt där underbart, som student och bal. Och sånt där mindre roligt som att flytta ifrån de man tycker om som allra mest. Jag har även börjat jobba, tränat få gånger på grund av förkylning som aldrig vill ge med sig och ja, det var väl i princip allt. Träffat mina favoritflickor också, Vickan och Carrie. :)

Nu ska jag njuta av jordgubbar och min nyinköpta tidning.


Postat av: carrie

jag köpte med en tidning idag, innan gick gick på tåget. så nice.



har körlektion halv åtta imorgon, avlider. hörs later! :) kramiz

2009-06-17 @ 21:29:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!