Your magic is working.

Tillbaka i Falköping efter lov och gp-spelande. Vilket var kalas! Här är allt ungefär som vanligt, volleybollhuset är dock iskallt i varenda vrå. Skolan är igång igen och redan efter första mattelektionen hade jag tröttnat och insett att skola verkar helt enkelt inte vara något för mig.

Läntar efter vår o sommar, vintern passar mig inte alls. Jag avskyr att frysa hela tiden. Längtar efter stekande på balkongen med Lovo, beachlirande på träningarna och längtar otroligt efter att slippa använda äckliga vinterkläder!


Postat av: karo

Jag hjärta dig Limpan! :D

2009-01-08 @ 22:05:10
URL: http://karinen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!