och jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång, med dig.

sjuk, hosta, plugg, mörker - men inget kan få mig på särskilt dåligt humör. :)

Nittiotreorna var och kollade på våra lägenheter idag. Det känns så sjukt att allt det här vardagliga snart inte kommer att vara vardag längre. Det är så mycket minnen här, så många minnen som skapats och så många som fortfarande kommer att skapas. Jag skulle så gärna vilja stanna tiden bara för en liten liten stund. Få njuta av precis allt. För hur många gånger man än säger att man njuter av nuet så är det himla svårt att stanna upp och faktiskt göra det på riktigt.
Men jag gör mitt bästa, och nu ska jag njuta av att ta en välbehövlig dusch efter träningen!




Postat av: kaaro

Älskeee, bästbästbäst <3

klart du mår braaaa :D iiih!

2009-01-13 @ 23:08:19
URL: http://karinen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!