Life is not tried, it is merely survived if you're standing outside the fire.

Garth Brooks! - mmm

Istiden har slagit till. Fyfan vad kallt det var på mitt rum imorse, låg kvar alldeles för länge bara för att jag vägrade stoppa tårna utanför täcket. Men nu har jag tagit tag i mitt liv och sitter med kaffekoppen och pluggböckerna i högsta hugg. Bara för att konstatera att min skoltrötthet verkar ha blivit kronisk. Suck.


I get lost in the beauty
Of everything i see
The world ain't as half as bad
As they paint it to be


Postat av: Lisa

haha, jadå jag fattar, 2009 ska bli så grymt bra!!! Right? :D Hur var nyår ?:)

2009-01-02 @ 12:38:36
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!