It's friday, I'm in love!



Underbara fredag. Mer eller mindre för vissa kanske, men min fredag har varit riktigt skön. Dock blev den väl inte riktigt som jag hade planerat. Planen var nämligen att gå upp i tid, gå på de kanske viktigaste lektionerna på hela veckan; matte och Nk. Men planena gick i kras när jag vaknade och upptäckte att det var tio ynka minuter till jag skulle börja. Dagen fortsatte med mer chillande, en tripp till donken och en resa hem. Så nu sitter jag framför brasan och funderar på hur jag ska ta mig upp halv fem imorgon/inatt. Låter det inte omänskligt tidigt att stiga upp en lördag?

Imorgon fyller Vik 19 år. Grattis min bästa! :)


Postat av: karin

Omänskligt, indeed.

Mer eller mindre bra för vissa? Vad syftar du nu på min vän. Min dag blev ganska bra tillslut ialfal! Haha! <3

2009-01-30 @ 23:28:25
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: papi

det gick ju fint att stiga upp och dagen blev ju hur lyckad som helst .........

2009-02-03 @ 14:39:08

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!