Sunday, bloody sunday.

Söndag, 15.00 och jag har inte hunnit med något jag har planerat. Har vart i hallen och funktionerat sen klockan tio till två, sen blev det sibylla och nu sitter jag här. Tänkte tvätta men självklart var maskinerna upptagna. Matchen igår vill jag inte ens kommentera. Besvikelsen är ett faktum och nu börjar det faktiskt kännas riktigt tungt...

Jag vet att min blogg är rosa och allmänt ful, men det är Karin som håller på att renovera den lite så förhoppningsvis blir den fin snart. Det vill säga när hon känner sig tillräckligt kreativ att ta tag i den, tills dess är jag tacksam över vad hon gjort med den än så länge - bortsett från det rosa ;) Du är bra Karin.


Grattis Tobias! <3



Postat av: karin

Tills hon känner sig tillräckligt kreativ?

Tills du kan säga hur du vill ha det kanske?! :O

2009-02-15 @ 16:34:45
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: carrie

me gusta rosa ;)

2009-02-15 @ 16:44:07

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!