Sportlov?


Häromdagen höll Andreas ett tal om fenomenet nextopia. Att man har stora förväntningar på morgondagen och glömmer att leva i nutiden. Det stämmer bra, vilket skrämmer mig. Kommer vi gå runt hela livet och tro att morgondagen kommer att erbjuda något bättre än vad idag gör? Är vi verkligen så upptagna av att planera framtiden att vi glömmer bort att leva för dagen och njuta av nuet?

Kanske är vi det. Men dagar som denna, när jag ligger o är halvdöd och halsen är galet svullen kan man ju inte annat än att längta till morgondagen. Förhoppningsvis är det bättre snart. Men några matcher blev det inte :( suck. Varför lyckas jag alltid bli sjuk när det är lov?

Håller stenhårt tummarna för lagen som spelar i helgen! NI ÄR BRA!




<3


Postat av: Anonym

tänker på dig gumman! hoppas att du blir frisk snart // bullen

2009-02-07 @ 18:55:19
Postat av: karin

Blifriskblifriskblifrisk! Saknar dig redan hjärtat! PUSS

2009-02-07 @ 20:11:19
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 22:11:32
URL: http://ccristin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!