Konstaterat, flera gånger om.




Ett ord. Skoltrött.


Postat av: halvan

jag skäms linnzan.. när jag pratade med vikk igår sa hon "linn mår bättre nu", och min första tanke var "FAN!". Min plan var nämligen att du fortfarande skulle vara lite halvkrasslig till helgen, så att du kunde stanna hemma och fira alla hjärtans dag med oss.

men sen insåg jag hur egoistiskt det var att tänka så.

så LYCKA TILL med matcherna om du ska spela!! :) halebop ger oss säkert gratis mms under alla hjärtans dag, så vi kan fira tillsammans ändå;)



ps. jag vet, lite sorgligt att jag ska spendera alla hjärtans dag med vik. men vafan. satsar på att fira med typ, justin nästa år, så jag kan stå ut. LOVE YOU! ds

2009-02-11 @ 17:27:37

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!