Jag tycker om tvåsamheten

Snart lov. Om tre matcher och fyra dagar. Då ska jag hem och umgås med Vik om hon inte jobbar förstås.
Kanske kan vi klämma in en resa till Carina så hon kan visa mig runt i Växjö. Jag saknar oss. Otroligt mycket.

Annars bra dag med lovan. VI har nu konstaterat att vi inte gjort ett piss det här året och ändå har det lyckats slinka in några MVG i betygskontot. Betyder det att vi är otroligt begåvade eller att vi fjäskar bra? Jag tror benhårt på det förstnämnda! Dessutom har vi nu äntligen kommit fram till vad vi ska göra i framtiden, Limpan och Lovan ska bli kompanjoner och starta ett företag där vi hjälper folk att bli lyckliga! Är det inte en utmärkt idé?






Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för mig, för mig


Postat av: carrie

er företagsidé låter kanon,

om det är ngt du kan så är det att göra andra människor lyckliga. go for it hun!

2009-02-05 @ 14:45:54
Postat av: Anonym

"Limpan och lovans väg till LYCKA!" ser skylten på vårt kontor i nåt glassigt varmt land framför mej.. och limpi, ingen tvekan om att det är det förstnämnda som kirrat in våra mvgn ;)

2009-02-06 @ 00:08:25

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!