I get the tinglees in a silly place.


Fredag igen. Hur sjukt snabbt går inte tiden? Men som jag och min kloka vän Jöns konstaterade igår så finns det så mycket roligt som vi måste&ska göra av den tiden vi har nu. Vi är så stressade över framtiden och vad vi ska göra nästa år att vi glömt bort att det är nu vi ska ha det som roligast! Så nu blir det ändring på saker, framtiden ordnar sig på ett eller annat sätt och nu vill jag bara ha roligt!

Dessutom är jag utom mig av lycka - jag har nämligen beställt fjärde boken av twilight! 

men lycka ggr två! Bror min sa precis att polisen ringt och sagt att de har hittat min stulna cykel! Livet är ju alldeles underbart!


Postat av: johanna

nu kom du precis in limpan! följer er på hotline, sätt nåt gött block nu för det är du bra på!

2009-03-01 @ 15:43:50
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!