Bakom mina mascaratyngda ögonlock sprakar känslor jag inte visste fanns.


Mina vänner, jag är frisk! Bortsett från lite snuva o halskrångel. Men inget av det gör ont! Jag är så glaad, har inte behövt att ta ett enda piller idag. För som jag ser det är det väldigt onödigt att gå runt och ha ont när man inte behöver så i vanliga fall älskar jag de där små pillrena, även kallade Ipren, som tar bort smärtan som vilket trollerispö som helst! Men det är ju inte särskilt roligt om man behöver ta dem vareviga dag, då tappar de charmen liksom. Okej, nu spårar jag, totalt. Det jag ville få fram var: Jag är så glad över att vara frisk igen! :D

Dagen har spenderats med hårfärgning, ungefär två minuters pluggande på mitt argumenterande tal och en hel eftermiddag med Vik i Jönköping. Behövlig kvalitetstid med Vickan vill jag lova, ibland tror jag att vi skulle kunna regera den här världen ;) Nu ska kvällen spenderas med min älskade bok, choklad hade också suttit fint men jag är nog alldeles för lat för att ta mig ut till bilen och åka till affären.











Postat av: karin

Saknar dig, behöver dig, du är min andra hälft, klarar mig inte utan dig! jag längtar efter att se dig igen och höra dina kloka ord. Torsdag kväll <3

2009-02-10 @ 22:17:15
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: emmapee

Limpskiiii!! det här var ovanligt att vi inte har spenderat en dag tillsammans på hela det här lovet! det är faktiskt lite skrämmande. så vad gör du ikväll?! ring mig! pussis

2009-02-11 @ 11:29:18
URL: http://emmapee.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!