This is the start of something new.


Yes, första träningen tillsammans med laget igen efter sommarn. Skönt! Nu längtar jag sjukt mycket tills allt drar igång. :) På torsdag är det test och upp till bevis, onsdag mer träning!

Fredag ska jag, Odd och Pettan på rooooaaaaaadtrip till Sthlm :) Den ni!

Karin och Lovan har begett sig till Usa nu också. Känns helt sjukt att de är så långt borta!





Jag saknar att vakna upp bredvid dig! hihi :)







Postat av: Anonym

nice med roadtrip!:) vi måste åka genom usa någon gång hehe

lycka till med volleybollen!:) ska faktiskt ut och träna nu, har ätit alldeles för många brownies de senaste dagarna.. oops!

puss! /carrie

2009-08-11 @ 12:02:12
Postat av: www.nogg.se/lovisasusanna

Oh vad jag kommer tänka på er den 22 augusti..Coldplay spelades på radion förut när jag åkte bil med några av tjejerna genom Miami. Dom tyckte så synd om mej när jag berättade att jag varit tvungen att sälja min biljett, och att mina kompisar där hemma ska gå..:( Ni får ha en awesome roadtrip, och njuta massamassa åt mig med när ni står och lyssnar till alla de ljuvliga låtarna!



Äg sönder på testerna Limpan, visa vem som är biffen!! PUSS, saknar dej min limpo!

2009-08-16 @ 04:54:13

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!