Jag har börjat inse...

att vi faktiskt ska skiljas åt snart. Ni är det bästa som finns!


For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love I found in you
I'll be forever thankful



   Lisa "Jöns" Jönsson
 Karin "Kartan, Karo" J Vikterlöf

 Sofie "Soffan" Sundin

  Lisa "Lajsa, Lisus, Tannenbaum" Tannerfalk
 Emma "Pee, Pettan" Petersson

 Malin "Bullen" Stavander

 Maria "Pirre" Pirttiniemi

 Sofia "Fia" Björndahl

 Felicia "Filly, Fillan, Fille" David Reppen

 Lovisa "Lovan, Pinnen/stickan, Lovi" Johansson





Tobias Persson

 

"Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar ibland."



Postat av: karin

Jag älskar dig, foreverandever!

Om 20 år också... det lovar jag dig min bästa vän <3

2009-04-27 @ 19:29:35
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Maria

jag kommer sakna i massor! <3

2009-04-27 @ 20:24:37
Postat av: carrie

vad fint linnzan=)



trodde först att felicia kallades "fyllan" ;D haha

2009-04-28 @ 10:39:49
Postat av: Pettan

Älska oss i mängder!

2009-04-28 @ 12:47:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!