It's spring!

Våren är äntligen här och ingen är nog lyckligare än jag! Jag fullständigt älskar solen och dess värmande strålar! Allting blir genast så mycket lättare. Att det nu äntligen är påsklov gör ju inte saken sämre direkt. Jag ska dock på en tripp till Lindesberg först med några av brudarna och sen på söndag får jag äntligen komma hem.

Men nästa vecka ser inte ut att bli en vilovecka direkt. Det ska nämligen tränas, sökas jobb, kollas tänder (jag hoppas inte att jag råkar ut för samma öde som Vickan!), sys in balklänning och förhoppningsvis klippas hår. Därutöver ska jag träffa Vikki (innan den jäveln drar till Kuba) och Carina. Lite kvalitetstid med familjen vore ju inte heller helt fel. Sen de mycket tråkiga måste-grejerna, nämligen plugget.



I get a kick out of you.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!