Tjeckien, here we come!

Yesbox! Ikväll drar vi nittior till Tjeckien. 20 timmars (galen?) bussresa, promenad i Prag och sen spel ute i bushen. Kan det bli mkt bättre? Nix. Behöver dock packa klart nu, plugga lite extra o allt sånt där TRÅKIGT som jag inte orkar bry mig ett piss om just nu. Jag har bestämt mig, jag tar det som det kommer. Jag ska njuta av att gå i trean, av att vara med dem jag tycker om och som får mig att må bra. Och när man njuter har man helt enkelt inte tid med att bekymra sig för så värdsliga saker som att man ligger efter lite i några ämnen. Livet består ändå av för många måsten och borden.

Igår var det premiär för min och karins bingolottokväll. Vilket gick sisådär. Det blev ingen volvo s40, ingen resa till varken malta eller Oman, ingen mobiltelefon och inte ens en ynka bingolott lyckades vi vinna. Men bättre lycka nästa gång antar jag ;) Knallecupen i helgen lyckades vi kirra ett silver, efter ett helt SJUKT domarbeslut förlorade vi 3:e set. :/ Jag är nog förföljd av silver. isch.

Hursomhelst, dags för veckans enda och sista lektioner! 


Postat av: pappa

kram o lycka till i tjeckien tösen min

2008-09-15 @ 12:42:13
Postat av: carina

hehe ni kommer nog att vinna ngt, tids nog. (typ när ni är 40, muhaha;) )



förresten så kan jag fortfarande inte fatta att du inte satt bredvid mig i globen igår. inte för att "rub it in" eller så.. men det var JÄÄÄVLIGT bra. Jävligt.

2008-09-19 @ 16:39:17
Postat av: c

haha nej nej inte skjuta. får gå tillsammans nästa gång!!!

2008-09-21 @ 18:10:07

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!