Let me fall, even if I hit the ground.

Sitter på Tannerfalks rum nu eftersom mitt internet vägrar att fungera och jag inte har varken lust, ork eller tid att ta tag i problemet. Dagen startade med en hurtig promenad (klockan ÅTTA på en studiedag!) med kompanjonerna Karin och Lisa bort till PA:s för inhandling av lite frulle, det bar sedan vidare av till mössebergsbagarn där vi köpte nybakt bröd. Sex kilometer senare och blöta ända in på kroppen (Ja, det regnar i Falköping precis som vanligt) fixades det en mysig och gigantisk frukost.

Efter det, matteplugg sedan tester. Vilket gick helt okej. De sista timmarna på dagen har spenderats med min kära vän Lisa, pannkakor, nyponsoppa o glass. Och inte att förglömma, det kära matteplugget! urk. Mitt huvud dödar mig.

Men tack gode gud för sådana som Lisa som får världen att bli så mkt ljusare! :)


Postat av: Lisa

ja tack gode gud för mig (A) ;)

2008-09-30 @ 23:14:17
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

nej, tack gooode gud för dig linn!! älskaade du :D-v- you're the sunshine of my life! :)

2008-10-08 @ 19:53:14
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!