Vi liksom väntar på en vårdag i november.


Jag är besatt. Eller vissa kanske skulle kalla det för beroende. Hursomhelst så har det ondskefulla sockersuget tagit över min kropp. Jag vaknar varenda morgon med tanken idag ska jag börja mitt nya liv men varje kväll händer det samma sak; en kaka, en godisbit eller glass. Och jag är körd. Ännu en gång. Jag måste sluta med det här. Nu, snart. Imorgon. Ja, imorgon lät bra.

Förövrigt gick matchen i Örebro igår rätt bra. Vi vann ett set iaf! Och det är ju inte så illa mot de regerande mästarinnorna. Hemhemma hos Karin vart det förövrigt mysigt, en suverän kycklingmacka, en kopp te, några godisbitar(ni ser ju!) och en film senare sov vi båda sött i hennes bäddsoffa.

Imorgon; MATCH!


Postat av: karin

varför har jag hört imorgon förut?...

2008-10-24 @ 11:04:22
URL: http://karinen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!