och så sitter jag här, ännu en gång.

Den seriösa veckan har blivit totalt oseriös.  Jag förstår inte hur svårt det kan vara att sätta sig och plugga. Eller jo det kan jag, speciellt när man tkr att det man pluggar är totalt ointressant. Nu sitter jag här igen, och har fortfarande massvis med joner&salter och allt vad det nu kan vara att plugga in och bryr jag mig? inte särskilt.

Den här veckan skulle jag vara seriös med allt, vad gällde gymmet, godisätandet och speciellt pluggandet(efter förra veckans matteprov) men icke då! Jag har gått och blivit alldeles, alldeles för lat helt enkelt. Och nu tänkte jag fortsätta på det spåret och ta en sväng till Tanner och se vad hon kan ha för sig. För hon pluggar väl ändå inte ?


Postat av: lisa t

"ta en sväng till Tanner och se vad hon kan ha för sig. För hon pluggar väl ändå inte ?"

hahaa neej det gjorde jag nog säkerligen inte!!;P

2008-10-18 @ 21:44:21
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!