Monday morning, hesitate, I can't get out of bed!

I'd rather go back to the dreams I'm living in my head .


Måndag och jag har vaknat på helt fel sida. Och som jag har försökt att somna om och vakna på rätt. Jag har vänt och vridit på mig om och om igen med insikten om att det är meningslöst att ens försöka. Jag är inte sur, inte på något vis. Det är mer ångest, något känns oerhört fel och jag kan inte sätta fingret på vad. Allt borde kännas ganska så underbart, jag har en fet sovmorgon till tio över ett, solen skiner idag (efter flera dagars regn) jag har druckit te och jag har varken städ eller tvätt. Jag har iofs ett fett prov i naturkunskap på torsdag, men nu har jag iaf börjat plugga. Det kanske går över, vissa dagar är väl bara sådana antar jag.

Så planen för idag, plugga, sedan klä på sig för att kanske (hoppas verkligen inte) få reda på matteprovet, sedan chilla och se film på religionen och sen träning! Sen är det väl bara att trampa hem igen för att plugga lite mer.

Lite extra cred måste jag ge till Simon för att han är så underbar och pumpade min cykel! Hade vart hemma och lämnat cykeln på stationen(något av det dummaste man kan göra, men iaf) och när jag kommer tillbaka till Falköping har någon luftat däcket. Irriterad och lat som jag är orkade jag dock inte göra något åt det, så envist gick jag i flera dagar tills jag plötsligt märkte att däcket plötsligt var pumpat! Hade jag bara inbillat mig att det för ngn dag sen var hur platt som helst? Inte då, Simon hade vart en ängel och pumpat det utan att jag ens hade frågat. Sådana små saker gör en verkligen glad! Dagens höjdare vill jag lova!

Vann matchen igår med. :) Skönt att vara igång igen!



Postat av: Lisa

och du vad grym!

2008-10-06 @ 16:05:39
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/
Postat av: carina

mycket! :)



kul att ni vann i helgen föresten. kikar på tågtider nu, så att jag kan ta mig hem på lördag:) ring någon dag när du har tid! puss dear.

2008-10-06 @ 16:09:16
Postat av: Anonym

det är bara bra med mig, sjukt mycket i skolan och tusen andra saker i huvudet, men det är som vanligt!

skönt att det är sista året nu va?



och jag har snart bara 1,5 år kvar.... jisses! :D

antar att vi ses till jul då :) haha, puss!

2008-10-07 @ 08:30:11
URL: http://saannas.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!