Match!



 Ett samtal, om några timmar match mot Falköping. Och jag är mer än taggad! Det är alltid lika kul att spela match, oavsett med vilket lag. Idag ska de krossas! Och på fredag är det rig B vs. rig C. Kan det bli bättre liksom?

Ja tydligen, för imorrn är det match igen! Mot karins hemmastad Örebro med elitlaget. Måste erkänna att jag börjar bli smått nervös. Men taggad, såklart! Hursomhelst ska jag iaf stanna i Örebro med Kartan och åka hem på torsdagmorgon. Frågan är hur Karin ska kunna visa mig hur bra Örebro är på bara en natt? ;P



Postat av: karin

Mycket kan hända på en natt Linn Englund.. trodde du visste det ;)

Jag är också skjukt tagg, sjuukt nervös!

2008-10-21 @ 15:08:59
URL: http://karinen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!