Jag vill ha fredag idag!

Tisdag. Tråkig tisdag. Tisdagstråk. Tråktisdag. TT. Ja, så har dagen vart ungefär. Min kompanjon Lovi har gått o blivit sjuk. :( Så nu är jag på tyckasyndom/låtmigslippablisjuk-humör och vet inte riktigt vad jag ska göra. Eller egentligen vet jag precis vad jag borde göra och det är samma sak som alltid; plugga. Men vem pallar?

Jag har inte ork till det här heller. Längtar tills fredag. Då ska jag hem, på lördag blir det träffa några av brudarna! :)



Postat av: carrie

äsch



vem orkar plugga



de senaste fem timmarna har jag chillat med ines på bibblan/klickat runt på youtube med frans



blir inte mycket bättre än så:) ses snart dear! :)

2008-10-07 @ 17:34:43
Postat av: karin

Helgen ska bli braa Linn, jag längtar också!

du ääär bra <3

2008-10-07 @ 19:42:48
URL: http://karinen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!