Ja se, det snöade...

Jag hoppas innerligt att vintern har tänkt att vänta lite innan den gör entre. Jag är inte redo för tjocka kläder, sönderfrusna tår och iskalla morgnar på långa vägar. För min del hade jag klarat mig bättre utan, förutom på jul då.

Hursomhelst, lägret är nu avslutat! Och måste säga att det gick ganska bra. Det var minst sagt en utmaning att få det att funka för 35 ungdomar som befann sig på helt olika nivåer. Vi gjorde iaf vårt bästa för att det skulle vara bra och fungera bra för allihop. Förhoppningsvis var de flesta nöjda. Jag är iaf väldigt glad att det är över. För så trött som jag var igårkväll har jag inte vart på väldans länge.

Idag: - träning m. elit! 
          - lagmiddag på mingus
          - dammsuga & städa...
          - tvätta
          - försöka plugga?

11.19 Jag hade fel, DET SNÖAR FORTFARANDE! Satt vid min kära dator när lovisa ringer och står vid porten och fryser. Som det snöar. Suck suck suck! Och jag har fortfarande ingen inspiration till att städa.

14.17 Städningen är nu klar! Så skööönt! Har dock inte hunnit tvättat och absolut inte orkat plugga. Gjorde precis lite suverän lunch och som lunchunderhållning travade Mr. Stranger förbi med sin hund utanför. Han brukar underhålla oss och det bästa av allt är att jag har paxat honom före alla andra ;P höhö.
 Snart dags för träning, ska bli skönt!



Postat av: Lisa Jiiiii

Ni är ju för duktiga. jag är så stolt över er :)

2008-10-31 @ 11:12:21
URL: http://required.blogg.se/
Postat av: karin

Som vi kirrade biffen Limpan!

Tack för den här veckan, bäst äru <3

2008-11-01 @ 15:47:07
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Lisa

MR STRANGER!! jag har minsann också spanat in en kille med hund! Menar du utanför våra lägenheter?!?! Jag har busvisslat på honom, höhöhö

2008-11-01 @ 19:26:23
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!