I wanna have a good time, just like everybody.

I don't wanna fall apart.

Söndagsmorgon eller middag. Vem bryr sig egentligen ?  Jag ska luncha lite köttbullar och pasta fastän jag nyss åt frukost. Mitt schema håller inte riktigt. Planen var att gå upp runt nio, käka lite frulle, plugga naturkunskap och sen vid halvett-tiden ta en promenix med Karin ner till filmstallet för att lämna tillbaka filmen vi hyrde igårkväll.

Istället låg jag kvar i sängen till cirkus kvart i tio, vandrade upp på toa, tog tag i disken från igårkväll. Då kommer Lisa upp och jag får utskällning för att jag skramlar för mkt. (Lisas huvud var inte att leka med!) Satte mig ner och åt frukost och folket börjar trilla in och jag får en skön & minst sagt underhållande uppdatering om gängets bravader. Naturkunskapen är för länge sedan bortglömd och snart är det dags att klä på sig och ta promenaden.

Engelholm blev inställt igår så fick vara med B-laget och spela istället. En match vi vann enkelt. Idag är det Team Valla som står på tur. Och jag är taggad! :) Nästa helg blir det matcher i Gislaved och förhoppningsvis lite kalas på kvällen!

Ikväll är det bingolotto med Karin. Och jag känner på mig att det blir vinst idag! Kanske inte bilen, men färgfemman är ju inte heller helt fel!







Postat av: karin

Älskar dig Linn, du är fööör bra! <3

2008-10-05 @ 12:20:22
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: sanna

hej min kära kusse, hur mår du nu för tiden?

känns som att det var evigheter sedan vi sågs.. och det är det nog med. vart tar tiden vägen?

hoppas allt är bra med dig! kraam kusinvitamin!

2008-10-06 @ 09:00:35
URL: http://saannas.blogg.se/
Postat av: Lisa

hurtiga gääänget! <3

2008-10-08 @ 19:55:00
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!