well, fuck a duck.


Men faktiskt. Hur lyckades klockan bli tio över tolv? Igen? Och hur lyckades jag än en gång smita från min inlämning som jag har tills imorrn? Antingen är jag jävligt lat eller så är jag helt enkelt bara bra på att undvika saker. Eller så har jag förmågan att hitta på saker som är mycket intressantare. Idag spenderades kvällen tillexempel med Soffan och Victor, ps 3 och GTA. Måste ju erkänna att jag o Sofie kan det där med att sno bilar och köra som idioter. ;)

Imorgon är det fredag igen. Underbart! Bara ordet fredag klingar så fint. Kanske på grund av att efter man avklarat fredagen är det två ljuvliga dagar av ledighet! På söndag är det dock inte ledigt, då bär det av till Sollentuna. Dags att börja tagga snart!

På grund av alla datorlånande människor (jag vägrar att tro att det är jag som gjort något ;)) börjar min dator sakta men säkert falla sönder. Häromdagen stängdes den av helt plötsligt, på kvällen dog msn och den är allmänt seg. När jag kom tillbaks till mitt rum ikväll låg här en post-it lapp från Karin att mitt kära itunes slutat fungera. Whaat liksom? Så sätter på mitt itunes och klickar på play, men absolut inget ljud kommer ur mina annars så välspelade högtalare. Nada, totaldött! Så nu kan jag inte lyssna på musik heller! suck! Aja, jag älskar er ändå. (gaaah ;P)


Postat av: Lisa

Helg = match fredag + lördag, uäääh

2008-11-07 @ 10:35:56
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/
Postat av: karin

Åååh, älskar dig också!

Men nu är det slut på datalånande!

Japps, jag sitter vid min alldeles egna dator just nu!

Men jag har inte fått så myckat att fungera än. suck! <3

2008-11-07 @ 12:21:52
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: elin

eller hur, det är bara att se positivt! :D

2008-11-10 @ 09:05:53
URL: http://eluz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!