Stay awake with me, I don't wanna go to sleep.

Vad har hänt med mig? Jag brukade vara den där som älskade att sova, som såg framemot att klockan blev tio, halv elva så att det var dags att sova. Som såg framemot att få slå igen ögonlocken och bara vara, drömma. Men nu, nu är klockan halv ett en måndagsnatt i november och jag är inte ett dugg trött. Och morgnarna blir bara mer och mer plågsamma var dag jag behöver stiga upp innan klockan nio. Jag som brukade vara pigg klockan sju förr i tiden.




Postat av: karin

HAHA!

Bara för att du dricker så mycket kaffe kvinna!

Sluta dricka kaffe och kom över på min, trötta sida igen ;)

Looooove <3

2008-11-04 @ 09:17:42
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Lisa Jiiiii

sluta inte dricka kaffe, vi borde egentligen dricka mer kaffe! sova kan man göra när man dör ;)

2008-11-04 @ 11:50:45
URL: http://required.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!