Jag trivdes bättre i dina ögon.


Första praktikdagen, måste säga att det var himla trevligt folk som arbetar det. Min lunchdejt är ju inte heller helt fel! ;P

Just nu: Väntar på Lisas kladdkaka. Det är inte alla som har en sambo som gör kladdkaka till en!

23.51 Det blev en hel massa kladdkaka, plus smakprov på två olika sorters tårtor. Hejohå vad min mage är plågad just nu. Aj. Men kvällen har vart bra och spenderats med Lisa T, Lisa P och även Matilda innan hon fick ett samtal och försvann. Konstigt hur man lyckats undgå alla bra filurer, speciellt med tanke på att de bor över en.

Annars är detta volleybollhus rena dokusåpan. Man slutar helt enkelt aldrig att förvånas på ett ställe som det här. Drama, drama, drama!


Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här.



Postat av: Lisa :)

nää du, tror allt att du har världens bästa sambo;D vilket jag också haar! :D

2008-11-13 @ 20:38:20
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!