Första advent.


Tände första ljuset i ljusstaken idag när jag åt frukost och det slog mig hur snabbt den här hösten har gått.
Jag vill att allt ska sakta ner lite, så man hinner med. Jag kommer sakna allt med det här huset, med volleybollarna, frejahallen, allt!

Men idag har jag bara en sak i huvudet, matchen klockan 17.00 i frejahallen mot lindesberg. Idag känner jag mig som en vinnare och har bara siktet inställt på en sak, vinst!

Someday you will find me.


Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-03 @ 11:55:05
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!