Varning för ras.

jag vet att jag är otroligt dålig på att skriva här. Men ska försöka bättra mig, men har vart så mkt på sistonde. En hel massa plugg, en massa matcher och träningar och allt annat som man måste hinna med. Och nu har det faktiskt hunnit bli lov igen. Påsklov! Lov är himmelskt! :)

så snart ska jag traska ner till stationen med malin och sen bär färden hemåt gislaved igen. Ska bli helt underbart att få ta det lite lugnt. Även om jag ska jobba lite, men det är bara bonus. Man säger ju aldrig nej till pengar liksom, och nu ska jag dessutom jobba med malin så det känns helt okej att knega lite. Annat som händer i veckan är hårklippning, idalekande, festa, och förhoppningsvis floating. Men mest av allt ska det faktiskt bli skönt att komma härifån en stund, ta en paus och andas lite. Har vart alldeles, alldeles för mkt på sistonde. Men självklart kommer jag sakna mina gulingar. Ni är bäst!

måste packa klart det sista nu. ciao!

det är för mkt människor i stan just idag, här blir man ensam bland tusen.



Postat av: Karin

Saknar dig redan

2008-03-17 @ 15:20:08
URL: http://karinen.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!