It's lovely weather, NOT!

brr, jag tror jag har frusit konstant i en vecka nu. Förutom på jobbet när jag o malin har monterat ihop gynekologpryttlar, då har jag faktiskt fått upp värmen ganska bra. Vi jobbar på ackord och då är det fan ingen vila som gäller, vi slet tills händerna blödde och svetten rann. Nästan iaf, kanske inte riktigt så slitsamt men händerna mådde inte så bra efter två dagars arbete och en morgon när jag vaknade hade jag tappat känseln i ena fingertoppen. Men vafan, pengarna kommer sitta asfint på kontot nästa månad så man ska väl inte klaga.

Annars har mitt o malins motto, eller speciellt malins, vart Våga Vara FET! Hon har fan käkat pizza typ varenda dag medan jag bara ätit typ två. (jag är såååå bra, NOT) Sen har malin bara babblat på om popcorn, chokladpudding, chokladbollar, våfflor. Tja, allt vad man är sugen på när man har ettt löfte om att inte äta godis. Det gjorde ju inte saken bättre att kylskåpet på jobbet var fullproppat med både tårta, chokladbollar o andra kakor. Men jag o karin har gjort ett undantag såhär i påsktider. Det blir tvådagars onyttighetsdagar nu. Och jag har redan tryckt i mig så det hade kunnat räcka för hela året ;)

Imorn är det fiesta! skojskoj!


Postat av: Carri

haha OJ, måste ringa malin:p skønt med pengar:)

2008-03-24 @ 19:30:19

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!