We could be heroes.

Söndagkväll, sammanfattningsvis har dagen vart chill. Efter att ha tagit igen lite sömn sen i fredags vaknade jag upp till att pappa hade vart o köpt jordgubbar. Vilket blev en suverän frukost! Därefter blev det lite tjöt med Vikki och en tur med papi till farmor o farfar. Där jag höll på att köra på en fasan. Fågeljävel ;)

Efter hemkomst tänkte jag lägga mig i soffan o lata mig. Satte därför på teven o fixade lite för att få på rätt kanal o sådär. Då plötsligt blev teven kolsvart. Jävlar, tänkte jag o försökte i desperata försök få liv i den igen. Vilket inte gick bra alls så det var bara att ropa på pappa som fick ett litet utbrott, sa en hel del svordomar och nästan skrek; jaha, nu måste jag åka o köpa ny teve. Han var desto sämre på att dölja besvikelsen när den gamla teven fick liv och bilden kom tillbaka. Stackars pappa, jag erbjöd mig faktiskt att pilla lite mer med teven så att han kunde få köpa sin teve utan att ha dåligt samvete. Vi får väl se hur det blir :)

Sen vart jag ute o cruisa med Vikki o Emma en stund. Och nu chillar jag med min nyinköpta bok och väntar på att Karin ska ringa. Gud vad den människan är saknad. hujeda mig.

Förresten har jag o karin lyckats smida briljanta och lysande planer inför hösten och vår framtida ekonomi. Varje månad, när det är månadsfinal ska vi sitta bänkade framför bingolotto. Och vi har kommit fram till att det bästa vi någonsin kunde vinna är inget mindre än färgfemman. Kärlek på den! Så, alla som är intresserade att joina våra kommande kvällar med duttpennor är hjärtligt välkomna!


Postat av: karin

Bingolotto for lajf, Linn for president, typ!

Bäst <3

2008-06-15 @ 23:37:01
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: sararööd

haha, jag hejar på er och era bingolottsplaner :P hoppas ni vinner årsförbrukning av kattmat eller kaffe :) haha pusspådiglinn!

2008-06-16 @ 22:45:21
URL: http://mymoon.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!