Save tonight, and fight the break of dawn.

allt plugg för denna terminen är FINITO! och ingen kunde vara lyckligare än jag! :) ändå känns det lite sorgligt att jag inom några dagar lämnar falköping för mitt allra sista sommarlov. Mitt sista sommarlov innan jag tar studenten och är (svälj) vuxen? Jag som alltid tjötar om vuxenpoäng hit&dit, men så vuxen vill jag inte bli, inte än. Så det är en himla tur att det är ett år kvar! puh! Kommer sakna gulingarna enormt. Tack gode gud för telefoner. :) Nu är mina sambos i turklandet också. Saknar de redan, det är väääldigt tomt i lägenheten utan mina långisar :(

Snart är det träning iaf! Vilket ska bli sköj, ska kanske göra nått bodycombat eller vad det hette sen ist. för gym! :) Hoppas och håller tummarna på det nu! Imorrn blir det brännboll för hela slanten och sen köra lite bil. Får hoppas att det går bättre än vad det gjorde idag iaf.



And I hate when things are over -
When so much is left undone







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!