5 ynka dagar kvar - ändå en evighet ?

jaha, så vart man tillbaka i för en gångs skull VÄLDIGT varma Sverige! Och för det är ingen gladare än jag! Barcelona var underbart och jag o Lovan har nog aldrig haft så jväla kul tillsammans. Sen träffa man en hel del annat trevligt folk och lärde känna några lite bättre vilket var mkt trevligt! :) veckan får lätt 5/5 toasters! KANONKUL!

Annars önskar jag att jag vore lite mer planerande av mig, för här sitter jag nu med 5 dagar kvar och 3 fucking inlämningsarbeten. Vilket inte är roande alls! Igår var vi o badade och i torsdags vart det studenten för treorna. Var o kollade på min kusin i uddevalla. Så grattis till honom! :) och grattis till alla think pinks och resten. Idag är det balen och sen far dem och hejohå vad jag kommer sakna rosingarna. :(

nu orkar jag inte skriva mer, för nu är det dags för terminens sista plugg. TJOOOHOOO!

FUCK GE MIG SOMMARLOV!!


----------------------------------------

jag blir fullständigt dampig på att skolan inte är slut än.
dampig på att jag ligger här med ett arbete och inte orkar göra ett skit.
dampig på att lovan har gått o blivit sjuk.
dampig på att jag o karo aldrig lyckas hitta våra män.
dampdampdampdamp.

och nu har jag köpt en halvliter glass för att trösta mig lite. mår jag bättre? OM jag gör!


Postat av: karin

och SOM du gör!

Nu jäävlar är det jakt som gäller, taggat till tuuusen!

Du är BÄST! <3

2008-06-09 @ 16:23:29
URL: http://karinen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!