Vacaciones!

Nu, efter 4 veckor har jag ÄNTLIGEN semester! :) Helt underbart! wiiihiiii!
Semestern börjar nu med en tripp till Christina med papps o Peee, imorgon bär det av till Falköping för lite 18års partaj för Emelie, Lisa & Halle. Söndagen far jag vidare med karin till Lovan på Orust för några dagars lek. Eventuellt fortsätter jag min tripp på torsdag ner till Emma i skummeslöv och har det lite kalas. Vi får helt enkelt se vad som händer och hur länge plånboken räcker.

På tal om plånböcker läste jag i ngn tidning att om man har proppfullt med kvitton i sin plånbok kan det tyda på förnekelse. Att man liksom inte vill kännas vid att man köpt allt det dära. Då gick det en såndär rysning längs ryggraden på mig, för jag är precis sådär. Min plånbok är precis sådär och hittar jag några pengar/sedlar i den är de lika skrynkliga och ihopknycklade som kvittona. Jag är totalt hopplös. Men jag ska bli bättre, jag har faktiskt just för tillfället rensat åtminstonde halva plånboken på kvittosbollar. Och det är väl positivt, eller?

Hursomhelst, dags att åka! :)



Postat av: Lisa (:

hahah braa linn! jag känner för övrigt igen mig läskigt mycket med det där med alla kvittona i plånboken!! :S ischka! yeye. saknaaar dig redan! bajs. måste hitta fler lediga dar så jag kan åka till dig eller så! ingen linn - ingen lisa!!<3

2008-07-15 @ 00:51:33
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se/
Postat av: Carrie

hur var det i skummeslöv vännen? :)jag jobbar på lagret den här veckan,

upp fem,

puh! pallar fan inte. ska nog försöka ta långhelg åtminstone, åka upp med farfar till fjällen i väst, Bergen heter det. jag har släkt där, de pratar lustigt! hehe. vi hörs darling:) pouss

2008-07-21 @ 05:39:55
Postat av: karin

KOM HEM! Jag saknar diiig <3

2008-08-06 @ 17:05:24
URL: http://karinen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!